Навряд чи можна назвати будь-який час для початку бізнесу поганим або хорошим. Все залежить від засновників, і там, де одні бачать перешкоди, інші шукаютьможливості.
Отож, розповідаємо про молоду українську торгівельну мережу з українськими інвестиціями «Пчелка маркет», яка народилася у непростий час і якій вже виповнилося 2 роки. Сьогодні компанія працює, пропонуючи робочі місця, стабільну заробітну плату, а немісцевим співробітникам надає вигідні пропозиції у вирішенні житлових питань. На сьогоднішній день у штаті більш ніж 700 співробітників з усіх куточків України, які мають належні умови праці, можливість професійного розвитку. Станом на вересень «Пчелка маркет» нараховує 17 супермаркетів, що розташовані у столиці України та містах-супутниках.
Засновник мережі Владислав Гельзін, відомий в Україні як президент ФК Олімпік та член Центральної Ради Професіональної футбольної ліги України, поділився з редакцією, що ідея створити мережу маркетів «біля дому» виникла якраз у зв’язку із складним економічним станом країни, адже «Пчелка маркет» спеціалізується на реалізації продуктів харчування і різного роду товарів для повсякденного життя за доступними цінами. Тому було запущене власне виробництво: м’ясний цех, пекарня і кулінарія. Виробничі потужності постійно розширяються. Також у найближчих планах відкриття – власних теплиць, що удешевить овочі та фрукти для населення в магазинах мережі.
Цінова політика супермаркетів заснована на здоровій конкуренції, намагаючись задовольнити потреби покупців із різним доходом. Сьогодні програма лояльності СОТА CLUB налічує понад 75 000 клієнтів. Асортиментна матриця компанії – більш ніж 10 000 найменувань. Щодня у маркеті робить покупки більше 20 000 чоловік.
«Ми переконалися, що обраний нами формат «біля дому» затребуваний ринком, але, розвиваючись, ми все-таки вносимо деякі корективи. Було створено новий формат «Пчелка маркет plus» із торговою площею 700 кв. м. Наша команда постійно працює над асортиментом продукції, адаптуючи його під покупців району, де відкриваємо магазин, розширюємо товари власного виробництва: наприклад, нещодавно додали нові кондитерські вироби і напівфабрикати. Запустили СТМ-бренд – COTAr крупи і цукру. Є багато планів і ідей, але ми чекаємо відкриття власного РЦ (розподільного центру), щоб їх реалізувати», – розповідає Олена Гречишкіна, керуюча мережею «Пчелка маркет».
Компанія планує подальше розширення виробничих потужностей: запуск випічки французських булочок за рецептами французських пекарів. Тому нещодавно спеціалісти «Пчелка маркет» відвідали Францію та привезли рецепти кращих французських кулінарів. Три дні пекарі та технологи мережі не просто слухали і дивилися на роботу відомих у світі своєю смачною випічкою професіоналів, а й могли практикуватися разом із ними. Тож скоро смачна здоба з’явиться на полицях.
Окрім надання покупцям різноманітного асортименту, лояльних цін, керівництвом компанії поставлено за мету створити приємну атмосферу, затишок і сервіс у кожному магазині «Пчелка маркет». Щоб бути на одній хвилі з покупцями, співробітники мережі оперативно реагують на листи в компанію, дзвінки від покупців, розглядаючи всі зауваження і побажання, вирішуючі конфліктні ситуації. «Ми відчуваємо вимогу суспільства до покращеного сервісу. Тому уважно обробляемо інформацію від наших покупців. Аналізуємо помилки та робимо висновки. А нещодавно отримали лист-подяку за один з маркетів. Це дуже приємно! Така підтримка від постійних покупців не тільки додає відповідальності, а й наповнює позитивною енергією, щоб рости і втілювати європейські стандарти на українському ринку рітейлу», – додає Олена Гречишкіна.
В планах «Пчелка маркет» – відкриття нових супермаркетів в більшості районів столиці, а також відкриття власного РЦ з відділами власного виробництва. Компанія не збирається зупинятися на досягнутому, планує активно розвиватися та розширятися. У країнах, як наша, що йдуть по дорозі реформування, створення робочих місць –основа основ соціально-економічного розвитку. Це створення перспектив для молоді, які відкривають їй нові можливості.
Повернутися