Представники мережі «Пчелка маркет» нещодавно відвідали міжнародну виставку EuroShop 2017 у Німеччині.
Цей захід вважається найважливішим та найперспективнішим для спеціалістів, які працюютьу сфері торгівлі, громадського харчування, гастрономії та ін. Цікаво, що із 1966 року і до сьогодні, раз на три роки німецький Дюссельдорф збирає сотні тисяч відвідувачів, представників з десятків країн, щоб ті могли продемонструвати унікальні експонати, які диктують моду сучасному рітейлу.
Наші фахівці повернулися із міста на Рейні наповнені яскравими враженнями та поділилися основними тенденціями в представленому обладнанні та технологіях у рітейлі:
1). Енергозбереження — найбільш яскраво демонструється в холодильному обладнанні і в освітленні, тому що дані види обладнання є найбільш енергоємними для рітейлу. Для заощадження та економії основним завданням для холодильного обладнання є мінімізація втрат «холоду», що впроваджується за допомогою максимальної кількості закритих елементів холодильних меблів (вітрин, бонет, регалів). Але при цьому завдання виробників не приховувати товар у вітринах від покупця, а зробити його максимально презентабельним. Для цього поряд із склом використовуються полімерні прозорі матеріали (для виготовлення ручок, профілів) і різноманітні види підсвічування із використанням LED-ламп.
2). Нові технології в маркетингу. Для візуальної реклами використання різних настінних панелей і проекторів (наприклад, динамічна реклама на підлозі торгового залу за допомогою стельового проектора), нестандартні рішення світлової реклами. Нові матеріали для оформлення вивісок, вітражів.
3) Прагнення до максимальної автоматизації процесів відзначено впровадженням у рітейл систем електронних цінників, використанням інтерактивних і роботизованих кас самообслуговування.
Та багато інших цікавих рішень було представлено на виставці.
Не виключаємо, що в магазинах мережі «Пчелка маркет» може з’явитися сучасне обладнання, яке покращить роботу наших маркерів та зробить комфортнішими покупки для наших клієнтів.
Повернутися